Str. Brâncusi Constantin 174, Cluj
+4 0264 444 777

Focus grupurile sunt interviuri de grup conduse de un moderator, la care participă între 5 şi 12 respondenţi. Această metodă de cercetare calitativă permite obţinerea unor informaţii de mare profunzime referitoare la motivaţiile şi comportamentele categoriilor de interes. Focus grupul este utilizat pentru a obţine informaţiile necesare demarării unui proiect, inclusiv realizarea unui studiu structurat, ce utilizează ca instrument de investigaţie, chestionarul. De asemenea, este o metodă utilă prin care se poate evalua sau / şi a înţelege rezultatele unor cercetări derulate.

De cele mai multe ori focus grupul este un instrument de cercetare destinat colectării de impresii şi percepţii referitoare la servicii, produse, programe sau organizaţii şi instituţii. Prin interacţiunea participanţilor putem înţelege mai multe despre dinamica formării acestor opinii şi felul în care acestea se manifestă într-un mediu social.

Moderatorul focus grupului are, la fel ca cel al interviurilor, un ghid cu întrebări pe care îl foloseşte pentru a ghida conversaţia, dar şi pentru a se asigura că toate subiectele de interes au fost acoperite. Discuţiile de grup sunt de multe ori înregistrate şi video, nu doar audio, cum este cazul interviurilor.

Stock Traders In A Meeting