Str. Brâncusi Constantin 174, Cluj
+4 0264 444 777

Strategie

Înfiinţată în 1994 din iniţiativa unor universitari clujeni, Metro Media Transilvania a depăşit stadiul de pionierat în domeniul ştiinţelor sociale, devenind una din companiile importante din domeniul cercetării sociale şi al studiilor de marketing.

Pe parcursul ultimelor două decenii am evoluat împreună cu beneficiarii noştri adaptându-ne continuu la o piaţă dinamică prin:

  • realizarea unor instrumente performante de cercetare
  • utilizarea celor mai noi resurse în domeniu
  • elaborarea celor mai bune strategii pentru beneficiarii noştri
  • menţinerea în permanenţă a unui standard înalt de calitate al serviciilor noastre
  • practicarea unei politici de preţuri orientate spre nevoile beneficiarilor
Serisous business team studying statistics in a meeting room
shutterstock_61544650_hand-shake

Principii

Să furnizam beneficiarilor noştri informaţiile de care aceştia au nevoie, la cel mai mic cost posibil.

Să optimizăm designul de cercetare în raport cu interogaţiile studiului, bugetele financiare şi de timp de care dispun beneficiarii.

Să garantam confidenţialitatea deplină a datelor în condiţiile impuse de beneficiar.

Beneficiarii noştri participă la faza de proiectare a studiului: metodologia de cercetare, instrumentele, perioadele de derulare şi termenele de predare a rapoartelor sunt stabilite de comun acord cu aceştia.

Produsele noastre fiind de natura informaţională, după finalizarea cercetării şi încheierea formală a relaţiilor contractuale, furnizăm la cererea beneficiarilor analize şi consultanţă în interpretarea, utilizarea şi comunicarea informaţiilor obţinute în urma cercetărilor noastre.

Clienţi

În lumea contemporană, succesul este condiţionat de informaţie. Trebuie să cunoşti înainte de a decide. Cercetările realizate de Metro Media Transilvania oferă structurilor manageriale informaţii pentru a lua cele mai bune decizii şi a aloca în cel mai eficient mod resursele disponibile.

Rapoartele de cercetare publicate de Metro Media Transilvania constituie o sursa de informaţie importantă pentru clienţii noştri:

  • firme private din ţară şi străinătate
  • instituţii media, agenţii de publicitate
  • organizaţii non-guvernamentale
  • agenţii guvernamentale
  • cercetători, jurnalişti, analişti politici şi publicul larg
Marketing positioning and marketing strategy - segmentation targeting and positioning. Visualization of marketing marketing positioning.